Olin sitten hetken tarkkailematta PurePlasticin FB-sivua ja samassa sinne ollaan julkistettu seuraava pehmolelu! Olin vielä ihan mukana, kun esiteltiin sen maksaa, mutta korvaa en ehtinyt näkemään ja sitten siellä olikin jo koko kuva. KYOSHIRO!! <3 Se on niin upea taas!! Ja olen niin tohkeissani, että olin arvellut oikein, joten nyt tietenkin toivon aavistelujen osuvan oikeaan Jeromenkin kohdalla niin sitten tämä sarja kattaisi Weedin osalta jo iiihan siedettävästi toivomani hahmot =P

Kyoshiro on taas niin kauniisti ja hahmolle uskollisesti toteutettu, ettei voi kuin järkytellä. Olen pitänyt todella kovasti noista arpien väreistä ja nyt Kyoshiron kohdalla, kun niitä on paljon, niitä pääsee kunnolla ihailemaan. Tämän ensimmäisen kuvan perusteella olen taas kerran myyty! <3 Nyt vain lisäkuvia odottamaan!

Täten enää viimeinen jäljellä! Onko se veikkaamani Jerome vaiko joku muu? Pidän yhä vahvan veikkaukseni Jeromessa... Se olisi kaikin puolin sopiva joukon jatkoksi tähän sarjaan...